عمده بازار
عمده بازار
کفش شماره 1

معرفی ۱۰ برند از بهترین تولید‌کنندگان کفش در جهان

Rate this post

کفش، صنعتی پیشرو در خلق مد و فشن

صنعت کفش به خصوص در چند دهه اخیر رونق و شکوفایی زیادی داشته است. در بین مردم علاقه به داشتن کفش‌هایی که در عین متفاوت بودن با لباس و مناسبت‌های خاص همخوانی داشته باشد؛ روز به روز افزایش می یابد. این نکته ای است که بهترین تولید‌کنندگان کفش به خوبی به آن واقف هستند.
یک ضرب المثل ایتالیایی می گوید: “اگر می خواهی کسی را بشناسی به کفشهایش نگاه کن.” این یک حقیقت در بحث روانشناسی است. کفش ها به خوبی نوع شخصیت، درجه زیباشناسی و نوع سلیقه صاحبانشان را افشا می کنند. انتخاب کفش درست هاله ای از کلاس و احترام را به پوشش فرد اضافه می کند.

کفش شماره 1
1

قبل از خرید کفش باید چندین معیار مانند برند، دوام، جنس، سبک، نوع طراحی و قیمت در نظر گرفته شود. کفش‌ها برای مناسبت‌های مختلف ساخته می‌شوند تا با نیازهای خاصی مانند ورزش، مراسم رسمی و غیررسمی و استفاده های روزمره مطابقت داشته باشند. بسیاری از برندهای معتبر کفش از جدیدترین فناوری ها برای تولید محصولات نوآورانه خود کمک می گیرند.
در ادامه به معرفی ۱۰ برند برتر دنیای کفش می پردازیم.

ده برند برتر از بهترین تولید‌کنندگان کفش جهان

1) نایک
نایک بزرگترین تامین کننده کفش های ورزشی در عرصه جهانی است. این برند چند ملیتی از با ارزش ترین و شناخته شده ترین شرکت ها در سال 2018 بوده و بیشتر شهرت خود را مدیون کفش‌های اسپرت بادوام، طراحی شیک و جذاب و البته گران‌قیمتش است.
نایک یک شرکت آمریکایی است که در سال 1964 توسط فیل نایت و بیل باورمن تاسیس شد. این شرکت دامنه محصولات خود را به اکثر کشورهای جهان گسترش داده است.

کفش 2
2

کفش دومیدانی قرمز برند پوما

2) آدیداس
پیشنهاد آدیداس به خریداران خود یک جفت کفش فوق‌العاده راحت، زیبا، انعطاف‌پذیر و همه‌کاره است که با بالشتک های عالی خود به صاحبش اجازه می دهد مایل های طولانی را بدود. در تهیه کفش های خود از تکنولوژی پیشرفته استفاده کرده و در حال حاضر یکی از بهترین تولید‌کنندگان کفش ورزشی، دومیدانی و استفاده روزمره می باشد.
آدیداس یک شرکت آلمانی است که در سال 1924 توسط بنیانگذارش آدولف داسلر معرفی شد. این شرکت همچنین به عنوان خلاقانه ترین تولیدی کفش بچه گانه در جهان نیز شهرت دارد.
3) جردن
اگر در دنیای کفش به دنبال جدیدترین مدل ها هستید که در عین حال حرفی برای گفتن در دنیای مد هم داشته باشند؛ جردن برند شماست. این شرکت چند ملیتی نیازی به معرفی ندارد زیرا کفش های بادوام، سبک خاص و طراحی های متمایزش بسیاری از ورزشکاران حرفه ای را شیفته خود ساخته است. شرکت اصلی آمریکایی در سال 1984 توسط موسس آن مایکل جردن پایه‌گذاری شد و در حال حاضر زیرمجموعه شرکت مادر خود یعنی نایک است.
4) ریبوک
ریبوک با محصولات الهام‌بخش و نوآورانه‌اش جهشی موفقیت آمیز از کفشهای سنتی به انواع مدرن داشته است. شعار شرکت کمک به حفظ تناسب اندام خریداران بوده و به عنوان معیار در تهیه کفشها هم لحاظ شده است.
ریبوک در سال 1958 به وسیله جف و جو فاستر تاسیس شد. از سال 2005، این برند زیرمجموعه شرکت مادر خود یعنی آدیداس بوده است.
5) ونس
ونس محبوبیت کفش های یک تکه و کاربردی را الگو قرار داده و عنصر زیباشناسی را هم به آن اضافه کرده است. کفش های فوق‌العاده شیک ونس ورزشکاران نخبه و نسل جوان خاص پسند را بازار هدف خود قرار داده است.
ونس، یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تولید پوشاک و کفش های اسکیت بورد فعالیت می کند. شرکت آمریکایی ونس در سال 1966 توسط جیمز ون دورن، گوردون سی لی و پل ون دورن پایه‌گذاری شد. ونس در جهان به تاپ ترین تولیدی کفش مردانه هم معروف است.

کفش 3
3

مدل کانورس، محبوب و ماندگار

6) کانورس
کانورس یکی از نام آشنا‌‌ترین برندها در میان بهترین تولید‌کنندگان کفش در تمام دوران ها است. نشان ستاره، نوار دور تا دور، پنجه تخت و گرد و زیره لاستیکی، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند می باشد.
کانورس شرکتی آمریکایی است که در سال 1908 توسط بنیانگذار آن مارکیز میلز کانورس تاسیس شد. نام کانورس با پوشاک، آکسسوری ها و کالاهای ورزشی عجین شده و محصولاتی جهان شمول عرضه می کند.
7) آندر آرمور
آندر آرمور کفش هایی مناسب سلیقه مردان و زنان نسل جوان و بازیکنان حرفه ای ارائه داده است. این برند به طراحی های جسورانه و کاربردی اش معروف است.
شرکت آمریکایی آندر آرمور در سال 1996 توسط کوین پلانک معرفی شد. محصولات آن به آسانی و در بسیاری از بازارهای جهانی در دسترس هستند. این شرکت چند میلیون دلاری با تولید، توزیع و بازاریابی پوشاک و تولیدی کفش ، جایگاه خود را در لیست بهترین تولید‌کنندگان کفش جهان محفوظ نگه داشته است.
8) پوما
برند مشهور پوما با کفش‌های اسکیت، کفش‌های ورزشی و کفش‌های کژوال، فصلی جدیدی در صنعت مد کفش رقم زده است. محصولات این برند برای تمرینات روزمره، تناسب اندام، دویدن، فوتبال، بسکتبال، موتوراسپرت و گلف کاربرد دارد. لوگوی شرکت که به بیننده حس چابکی و سرعت را منتقل می‌کند در ابتدا به این شکل نبود. بعدها لوگویی با ترکیب کلمه و تصویر معرفی شد که آن هم چندان مورد استقبال قرار نگرفت. در سال 1967 اولین نسخه امروزی نماد تجاری پوما معرفی و تا به امروز ماندگار بوده است. شرکت آلمانی پوما در سال 1948 توسط رودلف داسلر تاسیس گردید.
9) نیو بالانس
نیو بالانس تلفیقی از مد و عملکرد است. برندی ممتاز که در محصولاتش فناوری را با نوآوری ادغام کرده و کفشهای ورزشی راحت، شکیل و گران قیمت ارائه می‌کند. این شرکت با استفاده از ژل های ترکیبی توانسته طیف وسیعی از سایزهای متفاوت را پوشش بدهد.
شرکت آمریکایی نیو بالانس از بهترین تولید‌کنندگان کفش ورزشی در جهان است. این شرکت در سال 1906 توسط بنیانگذارش ویلیام جی رایلی پایه گذاری شد.

کفش 4
4

کفش های اسکیچرز، مناسب پیاده‌روی و فعالیت های روزمره

10) اسکیچرز
اسکیچرز مقام سوم بزرگترین و بهترین تولید‌کننده کفش ورزشی ایالات متحده را دارا است. این شرکت چند میلیارد دلاری در چند وقت اخیر به دلیل کفش های پرکار و مدل های غیررسمی خود به قله های جدیدی از موفقیت دست یافته است. اسکیچرز یک شرکت آمریکایی است که در سال 1992 توسط بنیانگذارش رابرت گرینبرگ تاسیس شد. این برند جهت احترام به سلایق تمام مشتریان خود نزدیک به نهصد مدل و طرح متفاوت برای کفشهایش ارائه می دهد. اسکیچرز همچنین با داشتن بالشتک ها و قوس های حساب شده، محبوبترین تولیدی کفش زنانه نیز محسوب می گردد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − چهار =